logo - Tablice narobkowe - Graw Center

Człowiek żyje tak długo,
jak długo trwa pamięć o nim





gcmielec@gmail.com
tel. 698 684 376



GRAW CENTER

Centrum grawerstwa nagrobkowego



tel. 698 684 376



email:

gcmielec@gmail.com



Mielec

Częste pytania


      Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Jakie występują formy dostawy?
Ile zapłacę za przesyłkę?
Jak zapłacić za zamówienie?
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
Jak zmienić moje zamówienie?
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?



Jak długo będę czekać na przesyłkę?


Po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email wiadomość z projektem tablicy, który należy zaakceptować, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji.
Czas realizacji - do 10 dni roboczych.
Na Twój adres email będą przesyłane informacje o wysyłce Twojego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Wróć


Jakie występują formy dostawy?


W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
firma kurierska,
odbiór osobisty.

Wróć


Ile zapłacę za przesyłkę?


Całkowity koszt dostawy zamówienia dla przesyłki kurierskiej 18zl przedpłata i 23zl za pobraniem

Wróć


Jak zapłacić za zamówienie?


Możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
przelew na konto bankowe,
płatność za pobraniem,
płatność elektroniczna (przelew on-line).

Wróć


Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?


Oczywiście, możesz odebrać zamówienie po wczesniejszej informacji.
Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

Wróć


Czy mogę otrzymać fakturę VAT?


Tak, na zakupione u nas produkty możesz otrzymać fakturę VAT.
W tym celu w trakcie składania zamówienia prosze nas o tym poinformować i podać dane do faktury
Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Wróć


Jak zmienić moje zamówienie?


Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu akceptacji projektu. Po akceptacji przechodzimy to przygotowywania tablicy i zamówienie oczekuje w kolejce na wykonanie.
Po wykonaniu tablicy modyfikacja jest już niemożliwa. Tablice są personalizowane i wykonywane medodami które nie pozwalają na zmiane danych.
W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 698 684 376.
Wróć

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?


Możesz anulować swoje zamówienia jedynie dopóki nie wykonamy tablicy.
Tablice są personalizowane i wykonywane medodami które nie pozwalają na zmiane danych.
W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 698 684 376.

Wróć

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?


Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Koniecznie sprawdź przesyłkę przy kurierze.
W razie uszkodzenia prosze spisać protokół szkody - jest to podstawa do reklamacji!
W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki,
a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 698 684 376.

Wróć


Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?


Z możliwości zwrotu wyłączone są przedmioty wykonane na zamówienie - a więc z zamówionym grawerem.
Możesz zwrócić zakupioną tablicę jedynie z przyczyny naszego błędu. Wykonujemy tablice według zaakceptowanego projektu, więc jeśli dane na tablicy nie beda sie zgadzaly z danymi na tablicy przysługuje zwrot pieniedzy lub wymiana tablicy.
Wróć


     Wstecz
 polska baza stron tablice nagrobkowe